IKEA Daytrip

Idag på IKEA köpte jag bla:

3m av golv till balkongen!
Fast det kostade 19 kr st ist för 149 kr /m YEY






En snygg sån dära IKEA MALM öppningsbar Spegel i Ek -som man öppnar upp och får en ..jättelång spegel


Den e schnygg



2 Handdukar 120kr st
Blå & Grön ~Den gröna till mig såklart :D




Sen lite diskborstar!











& en Laptop Kudde till Deo på jobbet'








På Alko köpte jag:


& på skopunkten inhandlades det ett par bruna mockastövlar med rosett 100:-
För Cecilia jag och Ida slog ihop våra köp och sparade därmed 150:-
Najs najs

Lillebror var sugen på ett par sneakers men han var inte nog sneaky och tyckte att dom var onödigt dyra




Sedan avslutades resan med en familjepizza Hassans pizzeria
...ist för EuroGrilli - hade stängt för renovering i 4-5 veckor nu :P
Men Hassan han var glad, och pizzan man fick var jäävla stor!
och kostade bara 140 inkl sallad å läsk :D

*Och Hassan såg PRECIS ut sådär! som på bilden här* -->



Det var en solig och underbar dag
& i bilen dit drack vi öl rom och sjöng loss till Macarena!

 
Macarena
Macarena!



Heeeeey! MACARENA!
*har filmer på det men det får bli en annan dag* :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0