Toffel Helgen

Gud, vad jag har varit hemma å tofflat i helgen,
Men bra att vila upp sig från London, nu när man e så här förkyld

Såg till och med en massa svensson-serier som: Robinson & nu det där jäkla sanningens ögonblick





Såg även en ny söt liten film, mé Dustin Hoffman-i;
som råkade utspela sig i London,
Last Chance Harvey Hette den =)





Idag var vi ute på isen me varm coco och mackor: - & JA! JAG HITTADE TILL DEN DÄR JÄVLA NUDIST STRANDEN -som Jag sökt sedan vi tältade där 1996-97 nån gång!  JAAA! *nöjd*
Såg den jävla stranden & ön från flygplanet när vi flög till London, -så nu jäklar hade stället ingen chans mot mig!
På sommrarna har jag på måfå kört runt i skogarna på mindre och mindre skogsvägar, men nu jeeklar!
Mooahahaa det lilla fanskapet, nu blir det tälta i sommar!




Sedan har vi städat ihelgen; och jag har röjt upp allt crap i hela hallen!
Inte illa det! :D


Jag var inne på Tradera och köp-djävulen fick tag i mig, Jag bjöd på en parfym jag ville ha;
men jag kunde inte hålla mig från att bjuda när det var 1 minut kvar  (istället för när det är 10 sec kvar -som man gör när man vill vinna)  ..så jag vart överbjuden
Lika bra det! Jag behöver inge parfym ..egentligen.








& så hörde jag att Andy Hallett som spelade Lorne
i Angel har dött :] Det var ju ...synd.
Han var kul med sina små föreställningar och danser =)












haha:



Fan va gangstah dom e i Malmö -Rånar JapanskaAnanas:er .....stackarn.





& Jonas håller på spama mig me mysiga sommarstugor:
nu får jag ta å se till att vinna mig lite pengar snart så jag har råd :D


Sävast 795 000:-


En bild när vi åker i The London Eye:



Åh va jag vill resa igen!
Säg en stad och jag är på :D



...Jag vart förra veckan jävligt sugen på sy med KorsStygn
ja, jag vet mad cravings *Haha*
& nu såg jag det perfekta mönstret! :


- ICE CLIMBER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0