Face / Off!

Fan vad jag har nött facebook dom här senaste nätterna!
Inget jag orkar med i vanliga fall, :P

...det där Top5-listorna var ju askula,
har typ kommit på 9st till sådanna listor att göra men
....vem is läsa allt d skitet? :]   *haha*

kanske lika mkt som folk is läsa min lilla svammel-blogg
Gah!, inget är så irriterande som FaceB ..men man måste som ändå ...dit.
Dom bara spamar och gör allt för att slösa ens redan ack så dyrbara tid,

Nåja =D

Idag var vi iaf på Stan! Med INGRID (en aplåd)
& Malmö-Indien-Ida! + hennes otroligt glada och tysta baby Albert!
Medan pappan Animesh var och partade loss i Schweiz, illa illa ;D


& under hela vår vandring över Malmuddsbron & in mot stan,
 beskrev Ida i detalj; Hur förlossningen av Albert hade gått till !

*..eller ok! jag kanske bad henne göra det* ;D

Det var ju... trevligt!
.....& Nu känns det hela inte så farligt ...

*Kunskap är makt* osv. 
Hahaha



Cecilia Malin Ida & Jag + Malmö-Ida & Ingrid var alltså på stan.
Vi tog en fika på Waynes ..jag: ett glas isvatten ..gillar inte 'ta en fika på stan' ..det är så jävla gay.
hahahahaaaa ...nä men orka.

Det var kul, vi kollade in saker till maskeraden glitter eyeliner, såg massa roliga saker på Lagerhause,
Som Malin tipsade om att hennes födelsedag BARA är 6 veckor frammåt -shit!

 & så tog vi alla en sväng förbi Systemet inför Valborg

*Då det är fest! Mest-kanske-troligtvis: hos Heidi på Svartöstan kring kl 17-18 tiden, vi får se :D*


på systemet var Rolle & Jonas, vi alla inhandlade vätskor & sånna saker,
Sedan for jag och jonas & bytte däck, nu sitter jag här på jobbet och
...funderar!

-På finanskrisen! För nu har dom djävlarna på Willys höjt priset på den där tyska äckelpizzan -igen!
från 7kr till 8:90 & nu 10 kr! :D DET ÄR tamejfan SKANDAL!


Förr köpte jag den inödfall, men nu är det fan inte värt det ..........den har ju inte ens KÖTT! i sig
:P   XD





Jaa' på facebook hittade jag igen våran
CS-polare; Aurélien:

-jag berättade om Ida's fylle eskapader i helgen;
då hon trodde att en tjej försökte stjäla hennes cykel
& började jiddra tills polisen kom förbi och...
 ..ja hur kul som helst ..när man hör hela historian

Allt slutade gott & Ida kom hem och sov gött
...med mobilen och alla saker i behåll ! ;D




-

Titta här! för 12 000:- får vi en så här .fiiiin buss att åka runt i världen me! Malin ;D



- Nååågot sugen blir man ju!





LoL:   ....precis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0