OOhhhh uttråkad

01:03
Jag satt på facebook och gjorde en massa Quizz:ez
Det var slöseri med tid men ...kul,
lite less nu,

Hade velat ha mer program på Craptopen här,
kanske PhotoS .....och NES-emulator ,Men d gick inte spelen men de laggade så jävulskt




Då hade man kunnat spela bort några timmar

men nu får jag ta å se ett avsnitt av någon serie



Imorgon ska vi på stan och träffa INGRID!
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeey, the lost child is back,
Bara hon ny lyckas ta sig in ti stan ;D
Vi kan ju hoppas! Mys ska det bli iaf!
(Lifta annars; som Ida brukar)



*Appropå-PÅ Plötsligt Händer Det:

Tobaksaffär i Hulta, Borås

Två A-lagare sitter utanför på en bänk och konverserar med varsin trisslott i handen.
Alkis 1: JAG HAR VUNNIT!
Alkis 2 rycker åt sig lotten och studerar den noggrant.
Alkis 2: Ja tamefan, du har vunnit!!
Alkis 1 börjar vingla in mot affären.
Alkis 1 (överlyckligt): JAG HAR VUNNIT!
Han kommer in i butiken och plockar ut sina 25 kr..







För skön:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0