KvarnTräsk

Vilket väder att vara ledig!
Men ingen var ledig me mig idag -så jag for ut och körde
(När jag ändå varit ut och hört att jag fått somamrjobb hos Klas! igen YEY Sweet!

 

-Började köra .....tänkte på överkalix (men kom på jag jobbar natt 21 ikväll*)
 ....men så svängde jag av efter Kallax & drog till mysiga lilla Kvarnträsk ist!
:D
Där jag och Ida fotade en sommar

Jag satt vid stugorna och grillplatsen som tillhörde Luleågymnas.t.e.r.n.a'
..Haha Ingen var ju där ;) & hade nån klagat hade jag Bara glatt sagt:
-Vadå? :D Jag gick ju Gymnasiet! i LULEÅ!

 
:D  Hahahaaa  ;) ~Can't touch this na na na na!

Solen sken & 3 JAS plan flög omkring över träsket och jag fick mig en privat liten uppvisning
Så jäkla underbart, jag låg på bänken och tittade upp på molnen
Men jag glömde tyvärr Kameran hemma, så det blev bara några fula mobilbilder~



Spelade lite musik på mobilen
2 flugor surrade förbi

Jonas ringde och sa att det var GODIS! för 3,90kr/HG! Woo!
Jag hade det bra där jag var




NU ska (bara emaila papaps MMS bilder på valpen till han) -& sedan:
ska Jag fara till mamma och äta surströmmingPRAISE THE LORD!
HAHA! Där får pappa för att han e i stugan & solar med hundarna hela veckan
å lämnar mamma ensam att jobba i Luleå ;)



Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0