It's London Baby!

Nuu är vi hemma igen! London var skitkul!
& Varmt var det! Tur att jag valde precis rätt kläder att ta me,



Malin var sjuk när vi for dit
...och jag blev sjuk direkt vi satte oss på planet hem från Heathrow,
FAN vilken tur jag hade,

Jag sov i samma säng som Malin första natten, sedan kom vi på det inte var så bra Så jag delade med Ida istället, & hon pratade inte alls i sömnen denna resa! YEY Hahahaa
& som sagt Malin hade ju varit småsjuk snorig hela resan men jag klara mig precis genom passkontrollerna, sen börja näsan rinna och tårarna sprutade och man hostade, lite feber och kunde knappt andas.


& i STHLM fick alla sitta kvar tills vi Luleå-bor fått gå av planet först -& vi var tvugna att springa från london planet över till Luleå planet;  för att vårat Londonplan var nån timme sen eftersom det hade blivit utbytt pga "tekniska problem" -Nåja bättre det än att dom krashar å man dör...



& dom höll kvar planet till luleå; så vi var tvungen springa med väskorna snabbt över till våran terminal som hölls öppen och folk fick jobba över,
Så springa fort som fan i 10 min, med lock för öronen, feber snorig näsa & alla tunga väskor, det var ett helvete
& en supersnabb taffsning-och tull-check av kvällstrött flygplanspersonal

~Men det är jäkligt skönt å vara hemma nu, Även om ja e sjuk, För nu har jag fått vila upp mig ordentligt,
Catchat up
på lite serier, & legat i sängen och ätit sallad och lite hårt bröd i 2 dagar



Ska bli kul att friskna till nu, det börjar kännas lite bättre nu!



& NYSS var lulebo här och fixade handvatet i lilla TOAN! ÄNTLIGEN!

Det är ju fantastiskt!

& nästa jäkel som nyårs-hånglar upp små italienare på vårat handfat kommer att dö!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0