Schlager Sclampa

Hey alla barn! nu 21:00 kom jag just till jobbet och ska jobba natt

tog me Craptopen' som är helt nypackad med  20 GB roliga serier och filmer jag inte hunnit me ..på min "fritid" :D
& på det här stället inatt måste man vara vaken; Men bara sitta och chilla, så det här e ju perfekt!









-Ska börja se House s01& catcha upp lite på CSI,

dom ep nu när Warrick ännu inte e döddad'

& Grissom inte é helt blind, & ännu är rätt så fräsh Hahahaaa









OOOhhh! Just nu e det SWINGTOWN på tv här och ..jag vet knappt vart jag ska börja! :D
Data? TV? msn? blogga? ringa en vän -och berätta hur mkt jag ÄLSKAR ATT JOBBA NATT! ??

..Mooahahaaaa hiihiii



Swingtown - så jäkla skön serie; (halvser den sammtidigt som ja börjar chattar me Anna och skriva lite blogg)
Den handlar om 60-talets Desperate Hemmafruar som
-goes Swingers! & "LIVIN IT UP! "
-Snygga klänningar, -kära gammla Melrose Place skådisar

Den e så mysigt.... retro  =)






..Jag Zappade just förbi en kanal här; där det visade nått som heter: Wet Food !
och det första jag tänkte var:  'Åh!  undra vad dom lagar för gott!? ' :D

*hahahaaa* 
vet man att man är skadad från BBC Food Channel och Travel & Livings alla dagliga kockprogram
När man inte inser fören det är försent: att det var Hustlers k(analen...  ..nåja

No food for me~ :(   ..men! jag har iaf tagit me en påse popcorn hit på jobbet
..om jag blir sugen... till all film jag ska se inatt! Mooahaha! :D


...... *Jag är alldeles varm i ansiktet sedan solandet idag*....  *FYI*




HAHAHAHAAAAA!!! Jag råkade fibbla så det vart FEL text på tvn:
På "Inför Eurovision Songcontest" programmet jag nu halvser på SVT24:


Där dom spelar: Ryssland's vinnande smörsångar-bidrag från förra året
 -med den felaktiga TEXTNINGEN: Som gör att han sjunger saker som:

-"När det är såååå här illa kan man bara hääänvisa till brottsförebyggande råååådet

-"man kaaaaaaan bara inte åtala en knarkande tooooolvåring!



~ HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA JAG DÖR!
Finns absolut inget som är så roligt som när det buggar' till sig
& blir med FEL text till något annat program


*Sist såg jag en dokumentär om Hitler - och texten till det var helt sjuk!!
-"Han var en så trevlig man som älskade barn"
-"Sedan vart det så illa att han behövde hjälp med att ta sig till toaletten"

Dessa texter med bilder på Hitler som läser, heilar lite och talar inför sina små jugen gossar'


....& nu här på SVT textar dom "Socialtjänsten måste läääääättare kunna gripa iiiiiin"
samtidigt som Schlager-ryssen får en dramatisk closeup-insomning och sjunger (..säkert ett väääldigt bra avsnitt av låten ..som handlar om) ..12åringar i knipa!
Ja det är ju ändå ryssland, allt kan ju hända :D

Hohoh oooh  ho  jag klarar inte mer!
Absolut Inget är så kul som det här

Krister Björkman bedömmer nu tjeckiens bidrag samtidigt som texten säger:
-"Dessa individer har ett mycket stört och asocialt beteende"
LOL

..åh jag gillar tjeckiens sång!
Very Borat- och "Gogol Bordello (dom med sången- Start Wearing Purple) :ish"

Gipsy.cz - Aven Romale (Eurovision 2009 Czech Republic)
Gipsy.cz - Aven Romale

HAHAAA gillar denna video;
& speciellt nu när det textas meningar som:
- 'Det är sådan Familjeunderhållning vi behöver' & -"Vi måste ta i med Hårdare tag"
samtidigt som dom torterar och bitchslappar den blonda kvinnan i videon :D
Detta är UNDERHÅLLNING

Så enkelt men så genialt


"Gipsy.cz - Låt: Aven Romale (a.k.a: Kom igen zigenare!)
Språk: Engelska och lite romani

& Det är berättelsen om superzigenaren."


.................En kanal med BARA FELTEXTADE program, är vad jag vill ha :D

& Nu en skrattande Charlotte Perrelli som 'säger' texten: -Jag försöker att lösa ett samhällsproblem'
*LOL* ja men ni förstår ....Nu måste jag fortsätta se*


Krister björkman: -Vad gör vi? En 12åring som knarkar?! -han måste få ett jobb!

Ja bra där Krister, bra att du försöker iaf

------------

-"Stämmer deeeeet att feta är latareeee än andraa?
Neeej Men dom gårrr myckeeeee saktareee!"

-Sjöng just en kamerakåt Vitryss i vit kostym, me viking-blond-look, som kunde ta fina höga toner,


åhhhh det är så kul å se ni förstår inte ^:___^__^_^^^;;;;;!!!!




Charlotte tar till orda igen: "dom måååste betala meraaa för att kööpa farRlig maaaaaaaaaaat! YEAH!"





-"Jag har skriviiit en bok om fetmaaaa och intervjuvat fooooolk som var tjocka"
-
sjunger nu våran glada svenska -Opera-blondin och viftar med armarna!  hahahaaaa

Vers 2: "Det är inte uuuunderr pistolhooot man köper Chiiiiipsss!!!!"  LOL!!!
--------
Charlotte Perrelli: -Ni gör mycket pengar på denna fettrasism! jag blir galen på detta"


..Det är värre att vara fet och bli misshandlad -Fnissar nu En liten schlager bög'




UShaaaaaaaaaa Fy fan va shlibbigt!
Turkarnas bidrag
Angel- en plattångad, fejkblondad, slampa, med magen ute, iklädd i vitt tyg för tuttarna
 å nå slagt jeans me diamant-kyskhetsbälte över hela skiten.
sjunger å ålar sig "i like everything u do to me, oh please oh please baby"
sen juckar hon på med diamantkönet ...Brrr, faan va kunde man vänta sig  :P
Som charlotte pirelli nu sa (på riktigt): "Ja ..det finns nog gott om Turkar runt om i europa
som kommer att ...rösta på henne"

...hahahahaa Ja, Det var HON som sa det! :DD inte jag




Ett annat tips Är att se kanalen med TALANDE TEXT
Just nu ser jag ett avsnitt me Entourage med talande text - en S-Hawkins-dator som läser upp vad skådisarna säger
*LOL*



~Mycket mer att säga, men Gonatt på er alla nu ska jag se filmi!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja, han är jättelik mig som liten =) Ok, då vet vi. Vad ska du vara utkädd till?

2009-04-24 @ 11:45:12
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0