Det bästa med Hösten..

...ÄR ATT DET ÄR HALVA PRISET PÅ GLASSPINNAR ÖVERALLT!

(i Överkalix köpte jag och Joans en massa glasspinnar förra helgen, jag -en fruktig röd sak med massa små riktiga bär i -den var lite väl stark men ja, det var ju riktiga bär i så :P
+ en hulken glass med smak av Lime & Vattenmelon -inte det godaste jag smakat men , ok



Idag Storheden drog vi på RUSTA
Där jag tog mig:
 En PIGGELIN!  -som äger i alla väder
+ en Sandwich - som jag aldrig köpt förr (det brukar mest malin och jonas köpa)
+ en Magnum Mandel!  -Dom kan ju ingen hata :D


Så satte oss utanför ICA MAXI i den underbara solen och mumsade det,



Jonas låna mina brillor,                                                                                           .
MMMMm glass!

sen shoppade vi lite, grillpinnar av trä köpte jonas för 3 kr, lite grejjs till våran franska älg-gryta vi tänkt göra snart.

Hittade inga direkta fynd idag, Vi tänkte gå på promenad i det fina vädret (meeeen när jag var hemma tänkte jag JA ja tar på mig mina höga stövlar) sen på storheden Hmm inte smart å gå omrkring plågsamt länge i dom -så jag köper ett par 20 kr's skor på RUSTA Hittade ett par snygga som passa -men NÄE då fanns det bara en av just den skon -Nån liten jävla unge har väl burit iväg me andra JÄVLA SKIT, så inga skor ingne solig lång promenix i da,

Sen fick jag som jag ville & vi körde vi hem den vackra vägen via Bergnäset & Karlsvik

*Yeeey*



Väl inne i stan i södra hamn just vid korsningen vid Brasseriet såg vi massa glas på vägen,
jag kollade till vänster och Jo jävlar där låg en hel gatu-ljus lyktstolpe över hela det andra körfältet,
 och just då kom massa bilar och var tvungna stanna
Det hade inträffat en trafikolycka några sekunder innan Som vi just missat;
nån 14is raggar bil hade kört in i en av de höga reäla gatubelysningarna så den falligt som en fura över hela andra körfilen, det stod några krossade bilar där och nån snubbe satt på en trappa med huvet i händerna uppenbart less över sin fina bil, och hela skiten
Nån stod brevid och vi tänkte stanna på parkeringen och kolla in läget, men ...orka vi for hem och åt pizza istället

Ångrar att vi inte stannade på Brass-parkeringen och fotade det hela, nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0