Underbara Klänningar!



Idag köpte jag denna underbara lilla klänning på Lindex
Ovanligt men ibland hittar man bara så söta saker, med snirklig sak på ryggen  *___*

....Fan va fula dom ser ut på internet bilderna :P
Men mig var den jävvla schnygg ~Den sak jag ha på Fredag!
Då ere party!

~ Så kom kom! hör av er! Ni e bjudna,
Jag is inte bjuda alla ni bangar ju bara så nu får ni komma om ni vill :D




provade denna me: Så snygg på, men så jävla STICKIG
Jag klarar bara inte av att ha stickiga kli:iga jävla tjocktröjjor mm
Jag höll på bli tokig efter 15 sekunders posetrande med denna GaH!
Men den var så snygg på ..mig  =__=  uhhhh



Men jag köpte ett par mys-höstiga Benvärmare se här:    & här:  

Gullit värre, & kolla dessa söta Stickad Boots från UGG ,* I like *



..Vi funderade om Malin skulle ta och färga håret och locka det så här! :D



*YEY* Fan va Naijsee!
Eller vad tycker ni?








& På Indiska har dom så mysiga saker alltid,









Den här jackan var ...stor tjock men ...väldigt mysig
...men kostade 1295:- & dragkedjan sög så jag ville
bara prova den för skojjs skull...
Jäkligt stor och mysig man lixom försvann in i den! 
Hiihiiiii

Och fickorna! Dom var så underbart stora och fluffiga
..Man kunde fan ha flera ÖL DÄRI!!  Hahaha
Sweeeeeet   ;-)




Den här klänningen gillade jag me!
om man skulle ha lite Army-tema-Fest
Snart nån gång?







Senare på Kulturens Hus Biblioteket när jag just hade pratat klart med Malin i telefon,
kom en jätteglad liten gammal man ...som såg ut som ..tomten!
Verka jobba på biblo eller nått, och han sa jag:
-Åhh, Du har så fiiiiin kjol, eller Oj det var en klänning,ja!
- Var jag köpt den(!)?  HaHaHaaaa
..ja bara (o. O) W00t??

-Att jag passade jättebra i den,
-Vilket läckert mönster!
-att det var så ovanligt, och inte alla skulle tordas ha ett så färgglatt mönster ..hahahaaa
~ Jag ba; Jooo tack  jag log och var trevlig, Men viste inte vad som hände
Lite överraskad bara, sa jag köpte den på Gina Tricot i Shopping och dom säkert fanns kvar om han ville ha en ;D
Sen kom Ida ikapp mig och 'räddade mig',

heheeheee Sen gick vi iväg och läste böckerna jag valt ut att läsa i för dagen;
.........som visade sig vara 5 st böcker om ...mode!, svensk smak, den lilla svarta, klänningar, Coco Chanel, och historien om nylonstrumpor!
och så kommer han sen och pratar om klänningar 2 våningar upp..
*Haha* SMURF som fan!

..........................*och jag vet att han inte hade sett vad jag hade för böcker heller*
creepy-kul







Sen for vi till Malin och åt Pizza fixade hennes dator
och Bakade Kanelbullar för hela slanten!
Pappa ville också ha en påse me på jakten imorgon :D
..Och han får säkert 2 st


Hårinpackning jag just såg på ELLEN-Show:
efter som mitt minne suger skriver jag upp det här:

Rör ihop:

2 msk majonäs
2 olivolja
en ägggula
färsk Avokado

Hon har skrivit 2 böcker: "The Black Book of Hollywood Beauty Secrets" & Hollywood Diet Secr.

Aha... ok. kul kul...
Får se om jag inte kommer på nå annat på Kulturens hus nån dag











.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0