Tyg & Otyg

HahaaaaHA Nu säljer dom DELAR av bilen dom körde in i lyktstolpen med,
Som jag skrev om tidigare - då dom vickade ner stolpen över hela vägen, buskörande klantarna!




WIEEEEEEEEEEEEEE Vilken bra dag! har hittat massa låtar jag ville ha

Erik Hassle - Hurtful
Timbuktu - Tack För Kaffet

& Torgny Merlins - Bortom Allt! ÄNTLIGEN




Jaa, Igår så färgade jag håret också,
Det var så tråkig färg innan
Nu färgade jag med:
MOOD- en skitfärg/märke från.. Rusta!
HAHA och fult blev det,,, men det var bara kul tycker jag
Ser ut som en hög med höstlöv ....väldigt HÖST:IG't iaf ;)





Före:

efter:


Får ha det såhär ett tag, kan färga om det till Jul ;D




Nyss sydde jag om klänningen jag kanske ska ha i kväll, en låååång lång klänning från Indiska,
som jag klippte av och gjorde till en kortklänning i stället! MKT SNYGGARE :D
Loove It!

Av tyget som vart över vart det en sån där liten Thailand-Halsduk som jag kallar det ;D
Synes på bilden där nere*


Satte upp håret me lite tyg idag Börjat vänja mig vid "lövhögen"









Så vad blir då Dagens crazy Vagabond-Out:fit:



-Min 'nya' sjal.
-lite tyg i håret
-Och Mammas Retro gammla Sergio Tacchini Jacka
....som till&med matchar min Sergio-Parfym jag fick en ny en,i Julklapp av Jonas(!) ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0