Tradera Vinster

I natt lånade Jonas mitt Tradera Konto och vann sig en Dator

( värd 19 000:- Fast nu: 8000:- )

Men köpte den för 4450:-  Så GRATTIS !

Låter bra, jag har då ingen aning:


Objektsbeskrivning:

LENOVO T61
Toppskick
Core2duo 2.0ghz 4mb cache
15.4 wide 1280x800
2gig ram
intel x3100 på 965 chipset.
80 gb hårddisk
Dvdbrännare
wlan intel 4965 + bluetooth
3st usb 2.0 , 1 st firewire + smartcard reader.
laddare samt väska







Och vad vann jag......?? - Jo! Jag hade glömt hur kul der var att köpa saker på Tradera!  FAN!  >_<;

Hahahaha  Nä ska hålla mig borta därifrån ...tills jag blir rikare, elelr verkligen behöver nått

...Jag hittar alltid nått kul där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0