OnsdagsKlubben

Oj oj oj Va det vart en jäkla trevlig LillLördag i går, eller ..jag menar förr-går!


Efterfest till 06 på morgonen,
& vi mötte mamma som kom cyklandes på Malmuddsbron på väg till jobbet !
Vi drack vin dansade, vinglade, pojkarna Jonas & Jonas brottades i trapphusen i stan,
Det har blivit något av en tradition
Jonas bjöd in Jonas att komma å brottas med Petter, Magnus och han någon gång HaHaHa LOL

Miika & WhiteRussian-Lars kom förbi på förfest och Cecilia och Ida såklart, Lillebror bangade
OJ OJ OJ va du missade!

Lars trivdes i soffan med damerna HiHiiiii


Sen drog vi ut på Kafelino'

Damn! men det var KUL

här har jag just fått in lite bilder:



Fota me Ida's kamera en partybild att skicka som MMS så Davve kommer nån gång,

Ida Jag & Cecilia

Lars & Jonas
gillar läget
Miika Jonas Lars & Rolle


Miika kom på Toapapper-fylle-leken
Man skulle ta så mkt toapapper man använde när man går på toa;
OCH sedan räkna bitarna och sen säga så många bra saker som sig själv
HAHAHA Ok, kul ^___^ inte lekt den förr
Ida drack vin hela kvällen
Rött & Vitt
Vi provar glasögon




E.T. phone home, Miika försökte locka hit TrollDavid
som höll på tvätta,
några timmar senare lyckades vi få me han ut iaf

PartyParty










JAAAAAAAAAAAAA  Fick just hem låten jag har försökt hitta i en vecka nu: Jace Everett - Bad Things
Yippiieee *Skickar den till dig nu Ida!*    ~(*_____*)~



& en annan-
Veckans
låt: (Den är så bra!
!)



Katy Perry - Hot N Cold (Official Video)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0