Jag Spelar SPORE!



Det är fredag kväll
och jag har just skjutsat Jonas och Petter till Rolle,
där dom ska ha kill-bastu-kväll och "mysa riktigt ordentligt"...
Jarra & Tratt skulle också vara där,


Men jag tar det lungt idag jag!




För i morgon drar vi till IKEA kl:08
och på kvällen är det årliga-REJV i Karlsvik,,,
men orka springa och kissa i skogen hela kvällen/natten /det slutar kl 08 på söndag morgon :D haha
Cizzi skulle iaf dit men , ja vi får se Är nog hos Rolle istället

REJV:
http://www.nsd.se/arkiv/2007/09/01/Nyheter/3575022/H%E4r-f%F6rbereds-rejvfest-med-trolsk-st%E4mning.aspx


Såå jag tar det nu lungt, Har börjat spela Amöba-spelet SPORE
som handlar om -att man börjar som en liten Amöba organism som äter sig större, och större
-utvecklas, blir köttätare, går upp på land, blir något ..annat.

Man designar sin egen lilla livsform, väljer planet den ska bo på och sen får den para sig, akta sig för att bli uppäten av större farligare djur m.m.

Jäkligt gulligt!
Som wow fast för dom som ..inte riktigt orkar
Söt Ida sa idag: Fan va avancerat ,, jag tror jag håller mig till min Tamagotchi, *ASG* !
HAHAHAAAaaa Yeah, men den "glömde" du ju igår hos din far och bror; skrikandes/döendes under en kudde
:D :D :D :D :D






Så hej hej! Ses på ..några timmar*

HAhaHAAAA KOLLA roligaste spore:n jag just hittade -----> *LOL*




Idag köpte jag en döskalle-hoodie på cubus åt Jonas!
Han vart jäkla glad
den var mörkblå med varannan rad mönstrad med: pacman,Commodore 64, döskallar, space invaders m.m.
sket cool :D
Han vart så nöjd, sa, MaRIA Till veckan så tar jag nån tusenlapp så går vi och köper mig lite nya kläder! :D yey



Kolla den här var söt: (ej den jag köpte)


I kö'n på Willys:
Maria: Fan va jag slösat pengar idag, ...Det är nog för att det är fredag
Jonas: Jo ....det är ju ändå fredag
Haha

Vi var också och åt lunch Buffé på Olivers In:
Meny Fredag:
Grillad entrecotte med choronsås (tomatiserad bearnaisesås)
samt potatisgratäng.
Laxfilè med gräddkokta örter samt kokt färskpotatis


~MMMMmmm Mmmmmm!


och nu kom jag på: att jag har chips, och Taco-dip i kylen!
YEY :D
Fan va gossigt, jag kommer ha denna hemmakväll =)

~ Anything worth doing is worth doing slowly.














& JA! ~ DEXTER Sesong 3!

Har börjat idag! *____* SWEEEEEEEEEEEEET!


Det ska jag se sen, och äta nått gott!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0