I don't Look Back, I look Beyond~





Va jag saknar Sommaren,


igår fick man ju en liten sista smakbit
av den när solen sken så skönt
men idag är allt grått igen..




Lyssnar lite musik;

I don't look back, I look beyond
I'm just a struggling vagabond
But I get by with it on my own
Where you are is where I call home

Whouh, it moves me without a touch
People say that I drink too much
But I'm as happy as I can be
Hanging by my Amarula tree~


Jag har just rensat avloppet i dushen under badkaret, fy fan va äckligt, trodde jag skulle klara det enkelt utan diskhandskar ..men jonas hade rätt :P
Det behövdes, jag vågade bara inte stoppa ner handen i det där svarta lunviga stinkande hålet



Men nu är det gjort!
Och vi kan duscha på igen :D

Nu kommer Jonas strax från jobbet & ska vi laga till en fin liten älg-bit



Kanske städa lite till eller läsa min..... 'Agneta Sjödin' bok!  HAHAHA 
- Den handlar om JESUS! Och hans 12 lärjungar
Jag föll dör den fina framsidan, den hade struktur på texten och såg sådär snuskigt FriReligiös ut ;D



Hahahahaaaa Tog upp den på biblioteket och efter 55 sidor ..tänkte jag, Ja det här kan ju vara interresant ;D
Konstigt men ..interresant

.......Jag läser verkligen skumma .../ udda saker,

Andra böcker jag lånade på samma gång:

- om "Columbine High School massacre"
-En (om en sliten mamma som blir omgjord av en vältränad läcker MILF och sedan dejtar som fan,)
-En annan bok (om en familj som åker på semester och sen går allt åt helvete)
-& en: (en Handelsman i blod) om en kina gubbe som säljer sitt blod
-en om Indiska kvinnor som blir bortgifta
-& till sist Smugglarkungens son av Bengt Pohjanen
:D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0