My Dog Needs New Ears

Jag har inte sett Taco på länge,
hon e i stugan på sommarlov än och vägrar komma hem *Haha*,

och har inte kommit hem på några veckor nu,
När Älgjakten började hade hon varit ute i några dar å syntes inte till så dom var ju tvungna fara.

...Nån snäll gammal tant har väl släpt in henne och sedan kidnappat henne ;)




Nåja hon var ju en jävla subba ändå
men min lilla subba

Fast underbart söt och charmigt lyhörd ändå,
kom springande över hela gården så fort man visslade
Och följde efter när man gick på långpromenader.

Hoppas hon har det bra,, och inte är rävmat eller nått
Jo vi säger så, hon har säkert hittat ett nytt mysigt hem hos nån gumma i skogen ;)


Har ju velat sälja henne och bli av me henne,
Till nått bra hem där hon kan gå ute ibland
och inte har massa jobbiga ungar omkring sig,
....(syftar inte på mig då )  (...eller jo kanske)

jag är ingen kattmänniska som sagt HeHe

Vi ser ju vad som händer, om hon kommer tillbaka eller 'lever lycklig i alla sina dagar där'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0