Höstens serier börjar igen!

Yeeey Idag börjar ENTOURAGE!



Jag är så mätt så mätt, har just varit och ätit lax hos Mamma, jag och Jonas,
så nu ska jag ladda och se Entourage Ep 1 på Sesong 3
Yey yey yeee, sen far jag och jobbar lite natt i stan

och ska läsa ut boken Sightseeing: (noveller om det riktiga thailand me sexhandel och slum, mm) av Rattawut Lapcharoensap

Idag har jag och Malin promenarat som faaaaan, när jag slutade jobbet kl 10, runt runt i hamnarna gültzaudden m.m.

Sen var och lunchade med "HJÄRTAT" Jonas ;D
-och sedan gick jag på Lindex och såg att dom fått in världens sötaste 'Fem myror är fler än 4 elefanter'-baby-kläder !
Haha Va kul, hade jag köpt om jag hade haft en liten unge nuuu :D











Hihihiiiii



~ Loving would be easy if your colors were like my dream
Red, gold and green
Red, gold and green



& Dagens låt: C
liff Richard , fan va den rockar *Hahahaaa*

Cliff Richard - Wired For Sound (Video)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0