Första gången ~med en FRISÖR!




Jag kom just hem från stan!
& jag har klippt mig -ÄNTLIGEN! kanske du då tycker? ;D
*Haha*



Ja, Många har ju gnällt,"föreslagit" & önskat att jag skulle klippa mig,, så nu e det gjort!
Lite kort tycker jag -_- Men så e det ju hår och måste bort om det ska bli ..nån klippning av det hela.

Det var ner till naveln när jag mätte det i går, nu täcker det just boob'sen

Jag skojja med Pär att jag gjort en "Britney" och rakat skallen, men nä
dom klippte upp luggen och klippte överhåret m.m.
Erikssons eller vad det heter var jag, hade ingen aning
Det var närmast jobbet

Jag hade lätt det roligaste håret dom skulle klippa idag
En tjej som var prao eller nått ville till&med kolla på när det klipptes,,, för att lära sig eller nått =)



& så lurade dom mig såklart att köpa ett bra Curls Rock Hairspray Glans-sak






Så nu sitter jag och lyssnar lite musica och smälter maten
(Jag och Jonas var nyss på stan och åt ute) På 'Diamant'- Kinamat-buffé nere vid Stationsgatan och Preem/Statoil,

Det var ..ok, mysig inredning men maten var inte så jääättevarm och dom snålade som fan med brödet,
och salladen var slut, lite för lite salt och smak på maten, fast kul ändå,
+ att den lilla thai-gubben i kassan stressade som fan när man skullevälja dricka, fast d inte va nå folk efter i kö.
Men ...får se om jag äter där igen. Lungt och mysigt var där iaf.

Nu har Malin kommit hem från Bulgaren med jobbet, så i dag ska vi laga köttfärspaj hos mamma. :D




~She ain't got no money
Her clothes are kinda funny
Her hair is kinda wild and free
Oh, but love grows where my Rosemary goes
And nobody knows like me

She talks kinda lazy
And people say she she's crazy
And her life's a mystery
Oh, but love grows where my Rosemary goes
And nobody knows like meeee~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0