En Dagens Tack!

Dagens Outfit



DAGENS HUMÖR: just nu lite trött Har inte vaknat till ännu men tror att det kommer bli en jäkla bra dag :D
DAGENS FRISYR: Nytvättat mycket på sidorna & uppsatt me fjärilar Voilá!
DAGENS KLÄDSEL: Lindex klänning i grått, svarta tights, gulaktiga boots från skokanonen, min rosa thailand- sjal, och förra årets svarta skinjacka :D
DAGENS PLANER: Fara på storheden och shoppa lite, Läsa en massa, Ha mysig fredags middag Lasange & fara till stugan med Jonas
DAGENS KÖP: Det får vi se, storheden har mycket kul ;)
DAGENS LÄNGTAN: sol och fint helgväder
DAGENS FUNDERING: färga håret idag, eller till veckan
DAGENS BEROENDE: 'Secret diary of a callgirl', och Burn Notice = TV Serier jag nött idag
DAGENS TRÅKIGASTE: ..måste dusha nu Fan va det är tråkigt
DAGENS SITE:  Resedagboken.se
DAGENS LÅT: UNKLE ft. Gavin Clark - Broken (+maskinen-segertåget ) & (Mud - Tiger Feet)



& nuu hittade jag en bild jag tagit på min skinnjacka:






& så måste jag skicka med Ful-Agnes låt som fasnar i skallen hela tiden:
ON and ON AND OOON!   :D

Agnes Carlsson - On and On (Official video)
Agnes Carlsson - On and On

..Japp, ännu en låt man lägger till i:
- "MUSIK JAG INTE KAN STÅ FÖR, MEN INTE KAN SLUTA PARTA TILL MAPPEN"-

Hahahaaa *kräk* hahahaha ..ha

Ha en bra helg! =D

Kommentarer
Postat av: Martin

► snygg jacka´.. grymm bloGG =)

2008-09-17 @ 18:36:27
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0