Ännu en dag

Sov länge, åt lite brunch ....gjorde lite mer kul Hihihiii Jonas va hemma på lunchen,
:D och sen såg jag två nya serier

True Blood -en buffy liknande vampyr kärlekshistoria:
 
True Blood Trailer #2

True Blood Opening Credits (HQ)


&

Sons of Anarchy -




om en kille och hans familj i MC gäng, Verkar jäkligt bra serie ändå
med bla; Katey Sagal  ur 'Våra värsta år' och Ron Perlman från bla Hellboy




~
I wanna do bad things with you.

When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.

~


AH! Jag fick just panik, trodde att det var Onsdag
hahaha Lill lördag vill man ju inte missa!  ;D
Men det var bara tiiisdag idag Phu,

Snart kommer Petter hit, han och Jonas ska leka lite,
jag ska städa köket och låssas vara den perfekta hemmafrun nu ;D



Så ha det bra Pusseli puss



PS. Såg sista avsnittet av Weeds idag
Nancy klarade sig som vanligt undan att dö, den klantiga slynan, denna gång för att hon
 ..råkade vara gravid med "the corrupt Mayor of Tijuana" 
Damn!, kan hon aldrig DÖ!
Bra serie men gah! Hon e en idiot,


Ohh söt reklam-bild:
passar ju bra ihop me dagens PunUp-tema
& att jag ska se nästa Ep av Secret Diary of a Callgirl imorgon !

Allting klaffar! ~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0