Håkan var e hotelleeeet? *Hick*!





fan va vi partade i helgen! Speciellt på Fredagen!



Då Hade visst jag lämnat min jacka på Bishops,
som sedan Jonas tog omhand om...
..och så hade han sedan i sin tur supit bort den! :D
Hahaha jag ringde Heroes nästa dag
-där han trodde att han hängt in jackan i garderoben,
men där var den ej,

2 Andra hade hämtat sina jackor den dagen,
-så att glömma jackan är visst vanligare än man tror ^___^;; Hehe



Sen trodde Jonas min jacka och nycklar var kvar hos Rolle,
där dom haft efterfest,
Men rolle hittade ingenting nästa dag,
& jag å Ida minns ingenting bara att vi varit på efterfest i
Håkan Hellströms-folk-Hotellrum
~och att det var ett stort lyx-badrum med utsikt och bubbelpool
där jag och Ida fnittrande fyllade runt å sen ut i hotellet

hahahaa
Härligt råsupande Som man inte gärna vill göra om alltför snart.

Men jag tror att det var Magnus Mjöd-öl jag smakade som gjorde att man vart så ..full, Han sa bara att man kan bli jäkla bakis av det, men så DÄR fuLL kan man ju inte bli helt plötslitg ..?  Kanske vart vi lite ner drogade nånstanns? :D Näää? Men det var inte hela världen Vi hade ju varandra, hooo hooo   så fulla så d e inte klokt


& sen på Lördag var vi tvuuuungna att festa igen för Hamid kom upp till Luleå och hade ordnat till me stor fest! & flera veckor innan ringt och bokat upp oss =)
Jag tänkte nästan banga men 2 timmar innan festen fick jag liv i mig och vart på partyhumör

Så dit for vi & hade jäkligt kul hos Hamid, med Mig, Malin, Ida, Lillebroor, Rolle, Cecilia, Jossan -hennes kompis jag äntligen fick träffa, och Alkis-Johanna som e Vampyras kompis)  som alltid brukar hänga på Heroes med henne å en till från partiet Så DÄRFÖR kallar vi henne alkis-J, haha Hon tyckte det var kul me ett smeknamn Så bra det!
Sen kom Dark Angelus-Sara & hennes polare Anton, som hade tatueringar och jobbade me att göra ödle-golv)
Ja vi festade på många timmar tills det va dax å dra in,
Några for till cleo me vi:

Tog Taxi ti Mike's Restaurang där d var Trance-kväll haha
& det vart kul där, massa billig ÖL Trance-musiken i sig var lite enformig men men,
i slutet vart det riktigt kul &, Cecilia hade fått lite olika span-å-ragg, ! YEAH
& När vi efter nån timme var på väg mot dörren så träffade jag på SideShowBob-David!
-Som skulle vara DJ den kvällen  -men då hade Hamid redan beställt taxi å vi var tvungna fara till Cleo,
 fan fan fan Synd som fan, när det började bli värsta draget, folk med diamanter fastklistrade i ansiktet & blinkande trance-glasögon & mycket MYCKET billig ÖL!

-Men ja; Lillebror kom in på CLEO! Det var ju Naijs! Så vi dansade på som fan me honom drack nån god White Russian och VIP-bordade lite
Fast man vart aldrig riktigt party, vi kännde hela tiden den där bakis-illamåendet hela bunten.

Sen åt vi på MaX lite hamburgare
..fan va folk e fulla där en kille kom å började fylal som fan  innan han somnade på bordet brevid kassan, och folk tapapde dipp MilkShakes och allt jävla skit på golvet När jag såg det så känndes det lite bättre för att man vart lite för full dagen innan, en tjej spillde ut hela colan över sina höga stövlar & halvnakna ben å fyllot reagerade  knappt, ja Oj Oj .. så det kan gå

Sen gick vi tre Jag Rolle & Ida; glatt hemmåt  och sov

~ Ja men nyss fick jag höra av Jonas att han HITTAT MIN JACKA å alla nycklar!
JOBBET hans! Dit han och en till kille dragit på Efter-EFTER-FeST i fredags Phuu  fan vilken lättnad,
Hade vart illa å fylla bort nycklarna till allt. ^___^;  Speciellt när man inte själv har gjort det
..ja vi var vist på Matstället också och försökte lära en massa finnar att prata svenska! Dom var studenter sa Ida och hade studentmössor på sig, fan va skummt ! :D  Låter kul Men kasnke lika bra att man inte minns det

Det jag minns var iaf jäkligt kul att jag och ida LOL:ade runt i bla stadsparken och sen i hotellet till rummet vi fått veta festen skulle vara tidigare på kvällen på Bishops :D

Ok så nu vill jag inte se mer alko-haltig-saft p åett tag..... men kolla här:



Har ni sett denna; om man vill ha iskall Vodka med en slags iskupa runt flaskan
SWEEEEET

http://www.icejacket.com/


Det skulle vara lite kul, Men jag dricker ju mest öl -och ahr redan köpt en kork-mugg som e perfekt att ha runt en kall öl så man inte förfryser handen  ;D Fan va lazY


Dagens låt får vara Håkan's nya: jag vet inte vem jag är men jag vet attt jag är din
Som jag inte ens hört

& den här låt nr 2!: som var på skivan nån lämnat hos Hamid (han sa det inte var hans.. men han kanske skäms för den kassa musiken & ljuger om det HAHAHAA!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0