Känn Sh0pping Adrenalinet Flöda!


Wiiiiiiiiiiiiiiieeee!



Va det är kul att shoppa!



Idag har jag äntligen investerat i en ny datastol, 250:-
den är MAGISK & kan:
-ändra höjd
-vicka / gunga fram och tillbaka
-Som en dröm för Arselet!

& en massa andra roliga saker:

& Nya joggingskor! På InterSport  var det en hel hylla med Rea skor,
de flesta kostade runt 1100kr  sen var det 20%-70% på DET
Och Jag hittade ett par -som var lätta som små moln!
helt underbart, Skor som inte känns!
Först stod det att dom kostade 750 kr! ...men det såg ut som 250! ...
..så jag tog me den till kassan och hörde om det verkligen stämde?,
dom kunde inte heller pris-bestämma dem så jag gick till sko-avdelningen och -JAPP!
Där sa dom 250:-  SÅ HALVA REA PRISET! Jag fick ett par joggisar för 125:-
 *YEY* -DET är BRAA PRIS ^________~

*känner shopping adrenalinet flöda* 





På Rusta hade dom Sunsilk Passionately Red För 5 Kr st!
....hehehee  jag har alltid velat prova sånna! Så jag köpte  ...Ja ett PAR ST!









Sen köpte jag 3 st Surströmmingsburkar som jag ska överraska mamma med i morgon!
Då vi ska ha lite middag jag å hon! Älgköttisar och Potatisgratäng  *__*   åhh Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0