Pannbiff är gött!


Jääää va vi hade kul i gåååår, festa hos Jossan sen ut på Kafeliino Dit vi fick me Bengt till&med!
-lite folk var det där i natt, men BRA FOLK så vi hade skitkul iaf :D
fick just höra allas historier, nån hade spytt lite idag, nån sov inte hemma och jag tappade en tallrik me pizzasallad så den gick i 3 delar i natt när jag letade efter föda -men alla hade iaf kul!
& Ida ville köra hårt ikväll igen Men jag tyckte mat å film lät bättre Heheheheee

Kom just på den BÄSTA ideen nånsin! jag e sugen på hamburgARE -men har inte nå biffar,
-bara fryst Älg-köttfärs å d tar så jäävla länge!
Så jag tinar nu lite sånna där tråkiga små köpes-pannbiffar!
och så ska jag MIXA dem med mixerstaven! :D HAHAHAA sen trycka ihop dom 5 till 2 vanliga biffar! Så får jag fin fina hamburgare hahahaaa Med lite bättre kryddor får jag slänga i kasnke :D

Yumiieee ... bra plan? eller e jag fortfarendde lite fUll va tror du?



:D  wiieieiieiiiiiieeee  Nu plingade micron! Panbiffarna e tinade dax å leka med maten ~SES!

Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

Jaså, ska man sova på nätterna, å hemma dessutom???

2008-10-25 @ 22:14:45
URL: http://larlin80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0