Mordet på Carolin Stenvall

uppdateringen på mordet i kväll: Kroppen hittad och bild på mördaren Toni Alldén är släppta:



Han, jägaren a.k.a. "50-åringen" som mördade Carolin Stenvall, vad tänkte han på egentligen??
känna hur det vore att mörda nån? "Råkade slå till henne", hah!
Han har väl onnat över henne i åratal, eftersom han bodde i närheten av där hon växte upp
och i Gällivare fick han tillfället, men hon var inte så ''.
och det var risigt väder han var less, inte fått nå älg ....  ....(haha)

Han har nog inte samma spärrar som normala kanske'
..eller så är det just det han har.
Vem som helst kan göra vad som helst, det är det man aldrig vet




Och klantig som fan var han med allt blod, och mattan han dumpade
han ber ju om att åka fast.
( ELDA UPP SKITEN! )

Nåja,
Snart kommer väl boken om mordet också, & den heter säkert nått i stil med:
 "Hennes sista färd"
"Den sista Älgjakten"  eller  "Vansinnes dådet"
Åsa Larsson Deckar-Drottning-författaren (Solstorm), hängde på Stadshotellet i Luleå och läste massa artiklar om mordet på Carolin,
hon sammlar väl fakta inför en bok om händelsen.

..drömmde i går natt om att jag grävde under ett vindskydd i timmer, nå grillskydds liknande
...Sen kom Jonas och hämtade mig , jag fick inte gräva klart  :P  piss oxå

& Idag drömmde jag att jag hittade en 'skatt' under en massa stenar...

....ja låter ju logiskt, att begrava en kropp under en massa stenar
och vägra berätta var den är, Att "50 åringen" lider av minneslucka my ass', Smart försvar kallar jag det.
Ja han lär ju inte få sitta så många år för det..

Som Anders Eklund -ute efter 16 år, för mordet på Engla
- Sverige är så förbannat fjantigt mot mördare m.m.
..för att inte tala om våldtäcktsmän , 
Där får dom ligga å mysa i sitt lilla rum me mat och väggmonterad flatscreen-TV

 -Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0