Evil itself

Hahahaaaa gaaaah
Va underbart EVIL! Chuck Bass i Gossip Girl är,

Chuck: "Did you have a reason for coming to see me?
Because if it was to insult me - You know, there's a website you can go to."
















Han har till&med förtjänat sin egen Theme-Song

Blair/Chuck: Womanizer


Womanizer- Chuck Bass



& så laddade jag ner Soundtracket, Original Music From GossipGirl





....& här har dom en Hot n' Cold video....jahapp...

Chuck and Blair : Hot N Cold



*hihihii*  en sista bara: 


..så nu e jag nöjd och kan återgå till min dag .... :D *suck*

PEACE OUT XOXO~




Dagens låt:  (är INTE Tom Jones trots det är det jag lyssnat mest på idag,
Försökte hitta igen en enda jävla låt men icke sa nicke')

Utan:

The Verve - Love Is Noise [official video] [high quality]
The Verve - Love Is Noise



~ If You hide, behind my Pie
I'm gonna hit you, right in the Eye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0