En gång i Stockholm

Haha jag hittade just Vandrarhemmet  Jag, Lily, Micke och Jonas bodde på i Sthlm innan vi vart ihop;

 http://www.swedish.hostelworld.com/availability.php/HostelBedBreakfast-Stockholm-4612

Dääär var det ja, visste gatan hette nått me nån Ren,  ^___^


lördag far jag och Malin till STHLM! YEY!



Shopping och myyysa, ta nån ÖL på Kelly's och sedan se Gavin DeGraw live i Globen,
-Inte mitt val av musik men visst är det gratis så! ;D Yeeahh!

Jag hade velat se Detektivbyrån som spelade i går på Kulturens hus Men då jobbade jag till kl 22 så icke det :]
Men men! Får lyssna på YouTube:

Lyckans Undulat [Music Video]
Detektivbyrån - Lyckans Undulat


.................Har den här 'Disco' som ringsignal just nu :D
Detektivbyrån - En Annan Typ Av Disco (Live Phaser 2007)










I morgon är det Halloween & det blir fest!

Sen sthlm då jag ska hålla utkik efter nå sköna skor och lite julklappar
Kommer ni på å tipsa om, -nått man kan köpa / göra i STHLM så säg till mig!



Åhhhhhhhh Ser just att dom har gratis BIO i STHLM just nu:

Söndag 2/11 14:00 Cyckeltjuven (1948)  Jaaaahaa! den filmen vill jag se,


& igår vart jag tipsad av en gammal dam att gå och se Musikalen The Producers på China Teatern i sthlm,
med bl.a. Claes Malmberg, & Magnus Härenstam som Hitler *lol*
Men det kostar 500:- Såååå jag tror jag skippar det också :D


Men vi går nog och äter nått gott i stället, och tar en stärkande drink, sen blir aLLT kul!




eller kanske lite Paintball eller annat kul, ja vi får se Hur fulla vi blir


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh ni måste ju köra lite paintball! Fan va kul det hade vart att komma med. Fast jag kom ju inte in på Kellys sist så det kanske hade vart lite taskigt ändå ^^ haha. Men hoppas ni får det kul iaf, drick inte för lagom ;) KRAM

2008-11-01 @ 16:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0