Christina Aguilera - Inspire

Ikväll var det Tjejkväll i stan!
jag och Jonas kom just hem genom dörren.





Först möttes vi alla i Smedjan Jag Malin Ida Cecilia Vi beställde bord på Waldorf för 8 st,
Sen kom Jonas & Rolle
 -och jag köpte mig, efter många om&men, den nya Christina Aguilera parfymen -" Inspire",
den var ..jag vet inte... God! Jag gilla den!
Det stod mellan den och en sån där au de toilette:parfym-sak, Mamba Gul som luktade citron, men ja, då köpte jag denna iaf och tänkte önska mig av mamma till nästa månad när jag fyller! år den där Gula-Citronparfymen-för: 195:-

& det fanns en Parfym som hette ..RAIN  - Den luktar ..regn! helt skumt och kul!
Här kan ni läsa om alla de skumma parfymerna:
http://suratanten.blogs.se/2007/07/22/the_library_of_fragrance_by_demeter~2679138



FRAGRANCE BY DEMETER
- Har verkligen skumma parfym-"smaker"
Vad sägs om denna: Demeter Laundromat 
MMMmm Ida! Det vore något!  En parfym som påminner oss om: den hemlösa första natten i Paris då vi sov i en "Laundromat" brevid en hemlös  Hahahaa  Shit, kul saker det finns.




Sen gick vi på lite till affärer, och sen till Waldorf, där det var mysig stämning och ganska mkt folk ,men vi fick vårat bord,
Just då vi satt oss ringde IDA! Från Malmö! & Berättade att hon fött sin lilla son!  Albert!  Åhhh va gulligt namn Så vi pratade på om det i 10 min medan alla runt bordet bestämde vad dom skulle äta, Jag chilalde jag, för jag visste ju redan vad jag skulle ha: Friterad kyckling och sötsur sås  åååhhh
Men som i Bulgarien delade jag & Ida, hon beställde en pizza me fläskilé och squash mm, den var inte det godaste jag ätit men kul att smaka av olika.
Cecilia som e vegan köpte grillade grönsaker, 109 kr! För lite grillade grönsaker å ris, SJUKT
Jonas åt en mix av biff lax kyckling m.m. å malin åt kyckling med cachewnöTTz

mitt kosta 115:- + 29 för en coka cola
Rolle köpte curry kyckling som inte var så stark man förväntade sig, Jenny & Tobbe + Vincent kom också Sa jag inte det?
Ja men jenny åt iaf nudlar och tobbe nått me såsiga nudlar å ärtor ett ägg å massa konstiga saker, han sart längst bort så jag såg inte allt dom hade för sig :D & Vincent han åt mest på korken till sin nappflaska, och den mat han kom åt, sen fick han nån orange oaptitlig gegga som ibland rann nedför hans söta små kinder!


Mmmmmm min Christina Aguilera - Inspire parfym luktar så gööött, kanske byta ut Paris-parfymen mot christina, haha Huvva två blondiner jag ogillar ungefär lika mkt. Men parfymer kan "dom" göra :D

& på jobbet idag (när dom nu rensar en 5:a på gamla fina saker och ska flytta till en 1:a-2:a)
-fick jag ett pingvin-timmglas som jag fotat förut när jag jobbade natt! och ja älskar deeen  *hihi*
+En liten silver(färgad?) (snus?)dosa-ask
Ja gillar gamla saker ju så dom vet -Me Likeee!

Just när vi skulle gå från stan såg Joans d va 50% på Gallerix!
Utan och tänka sig för sa han det till mig just när vi var påväg ut ur shopping , så jag drog me jonas & Rolle in igen!
och där köpte jag 2 st WALL-STICKERS som dom sa ''just hade kommit in idag''
Heheheee FYND Halva priset ^____^
På IKEA suger wallstickersarna, och e bakvända mm fan va irriternade när man börjat sätta upp dem på ena väggens sida, sen inser man att de e spegelvända!

Jag hade tidigare köpt Scarface posters till Jonas, de gammla klassiska ni vet  ;)
Kolla denna söta MUMIN-tavla :D Naaah Ja älskar Muuumin (ej köpt den ville bara visa *__* )




Nu ska vi se Sons of Anarchy och dricka massa iskallt vatten, efter en hård dag på stan!
& imorgon ska vi fara till stugan och på Dop! Yey! va kul


Diverse Dopgåvor:


/ Kram------------->



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0