Banankontakt!



Idag var det REA Bananer! :D
Inte vet jag vad det var för "fel" på dem?
De kom från 'Syd Afrika' stod det iaf

Jag kan absolut inget om bananer
vet bara att jag själv aldrig köpt några
.....och att dom brukar kosta 14:- / KG
- Japp, jag kan det där med priser, Jag har pris-koll ;D

Jag köppte 4-5 knippar me bananer! Wiiieee
Ja. vad ska man göra me dom?
............................................................Nåja "Det finns alltid något hål att stoppa dom i "

& jag gjorde MilkShake!
Som pappa gjorde när vi var små, Mjölk Glass och massa goa bananer
Fast Jonas sa att man måste "skära upp och skrapa bort alla inner-kärnor i bananen annars smakar det beskt och äckligt"   ..?  Va?? det var det värsta jag hört, men visst, jag provade det ...&
.. Njaa, det känns som om det fattas nått, jag kanske bara e van, eller GILLAR att det smakar beskt och så..
Men nu utan kärnorna i mitten; kanske inte milkshaken 'reagerar' så och blir lite brun efter den stått ett tag..?
Ja vi får se -Ska då prova shake:a MED hela bananer i morgon =0)
Jumm Jumm


Så nu ser jag nya avsnittet av South Park -  "Chinese Invasion och Rape of Indiana Jones"
Där dom gjorde parodi på de 2 mest minnesvärda våldtäktsscenerna alla tider



"-Squeal like a pig!"
i Deliverance





& Jodie Foster' som blir gangbangad i en bar i filmen: The Accused








Ja, nog om sånt kul, Tidigare i kväll hade vi Tjej Kväll!
Jag Ida Malin & Jenny, en endaste liten kille fick komma me denna afton och der var Vincent för han va så söt ;D



Vi hade trevligt åt Tacos och, Ja- Allt Som jag kan skriva om i morgon!
Nu ska jag fara och jobba natt snart



....ska Bara skriva lite om bibblo.se !



& Idag fixade jag pin-kod på mitt LåneKort KulturensHus
Skitbra, nu kan man:
-låna om böcker hemma på datorn
-kolla nya böcker och ljudböcker
-se vilka som är de mest utlånade böckerna
-& man ser när de nyaste böckerna kommer in

^_____^ NAIJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0