Mysen i Vintermörkret..


...bara!



Jag har inte skrivit på länge nu, Deeet kan ju vara för att
vi har skaffat en jäkla Digital-Boxer! :D
Det är fan farligt!
 159:- i månaden &  995:- för att köpa själva boxen
& ......... jag vill typ aldrig mera gå utanför dörren nu :D

Så man kan spela in massa program -pausa mitt i live program och sedan se det efter man tagit en paus, och då spola över alla reklamer sen ;) -spola fram och tillbaka kul kul kuk!

Ja ni hörde rätt! Kuk!
Vi har ...300 kanaler ..jag vet. jag kollade igenom alla igår
En massa kul saker och så en massa Sport & Porr så in-i-helvete!

Hahahaaa Så ni kan förstå att man inte har tid att blogga HAHA 





GUD-kanalen, amerikansk svammel, med vidriga masspsykosmöten Folk som blir helade hit och dit, där ett fotbollslag vann 9 matcher i rad och tror / VET att det var gud som hjälpte till! HALLELUJAH!
-Helt sjukt! Men ibland kan jag inte slita mig ifrån den, jäkligt hyptnotiserande hitler-liknande folk som talar, ibland sitter man bara och gapar helt chockad över hur mycket svammel som får visas på TV & att folk går på skiten

TV-Mesopotamien -där kör dom euro-schlager nere i en sten-brunn hela tiden

Allah-TV - "talliban tv", dom invigde ett museeum & jäkla va påkostade fyrverkerier som bara arab-Shejkarna kan ha råd med, dom hade där.

och JA Det kan faktiskt bli FÖR många kanaler!
Det är inte kul, när man slösar bort hela dagar på att stirra på TV:n / alla bra program man upptäcker...
som att ...

-Vi är frälsta av BBC FOOD Channel; underbart kul, dom far till Chinatown och äter kokt bolla & penis, komagar & suger ut benmärgen med ett suggrör, mm Underbart
& en serie om en familj med 6-lingar + 2 barn till Fy faaen där skulle man inte vilja leva, som att bo på ett dagis dygnet runt ^____^;

Heston's TV serie, In Search of Perfection där han med hjälp av vetenskap försöker framställa den perfekta maten haha, som Mythbusters fast med mat, naijs

eller ett program där dom skulle äta som apor i 11 dagar och var tvungen trycka ner 5kg frukt bär nötter per dag
Hehe KUL att se iaf



Man blir så inspirerad, vi gjorde skitgoda Piroger, pesto-biffar med pommes
... & idag åt jag äckliga räk-créps :P
men dom var köpes inte hemmagjorda, var tvungen få ut dom ur frysen fan
-Men imorrn blir det fisk! Jag älskar fisk!
-och jag har ett recept på kyckling gryta me kokosmjölk , salsa, som nu ligger och väntar till veckan,
-Jonas har ett Bolognese recept han ska göra och allt han alltid glömmer köpa är vitt-vin


Mmmmmmmm

& Knäck ska jag ta och göra nån dag!
Har alla saker, tappade bara bort mina nyinköpta knäckformar FAN
Hur lyckas man egentligen?? 0_0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0