Twilight

Yeeeey!

Lite mycket Vampyrer nuförtiden?
Jag hade för mig att Twilight var en serie som jag inte ides börja se'




Men va, finns det ingen serie? Bara en första film om dom här vampyrerna?
ahaa va fel man kan ha  :D







Men bra då har jag inte missat något. & slipper man se 'den' serien innan,
Och nä jag tänkte inte På Twilight Zone eller nån annan serie,



Snart kommer den  Yey,



och det vore kul att läsa böckerna som den e baserad på, me ...sen nån gång


























Och jag tänker låssas om att jag INTE vet att han -Robert Pattinson : är me i den där hemska Harry-potter-sekt-filmerna ! :D


~ Nananana NA NA I can't Heeear you!!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0