Sexiga Langare




Sälja sex mot sprit :D




Men Idaho! Nu får du skärpa dig ! ;D



HaHahaha haaaa !








om man ber folk i en publik rita valfri symbol (av vad som helst i hela värden:)
så ritar nästan alla något av dessa:



hmmm ok,,,,?  ja d e väl så
jag hade valt ...båt av dessa,
Annars .....en gubbe hade ju varit vanligt, av olika stilar
men jag, hmmmmm hade nog ...vet inte. får testa på Fredags festen hos Jossan!
KOM Allihopa Kom!







Jag kan inte sova, men d måste jonas
Så nu ska jag gå i tv rummet och se serier hela natten :D
Kanske måla några vidriga kaniner me

Kommentarer
Postat av: Idaho

HAHAH! Du! Jag håller mig till SOCKAR och fot-fetischister ;)

2008-11-27 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0