Pineapple Express & spets

 Idag var jag på Indiska och provade denna söta lilla spets klänning
Klänning


Haha ville mest bara prova klistra in från indiska-blogg-knappen, inget jag ska använda mig av men nu vet ja.

Finfin kln iaf.




Denna ville jag också prova men hittade inte :]
..finns väl bara i större städers Lindex butiker

Lindex Shop Online - Klänning




Såg lite film, Den lagomt underhållande Pundar-rullen: Pineapple Express


Bra gjord men saknade något, dom försökte verkligen vara roliga och spontan-pundiga Njaaa




Får väl se nå annat, som: The Sisterhood of the Traveling Pants 2   :P Gah...HAHA! Nja ok, men jag har ju sett 1:an
och ALLA 'kändisar' är ju me: Serena, Ugly Betty, Gilmore girln' å ja hon.. den där andra tjejen.. hehe
Man vill ju se om dom någonsin får på sig sina byxor igen de små s..


eller : Nim's Island, Nån dag snart   

eller jaaa Narnia 2, Caspian har jag juuuu



So much to see, so little tajm ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0