Låt den rätte komma in


i går kväll såg jag och Jonas 'Låt den rätte komma in'

Åhh, va mysig den var  Hihi
Fina miljöer och filmen flöt på bra, lagom mkt blod och jäkligt mycket Roy-Andersson-Känsla över det hela


och ungen såg ut som mig när jag var liten Hahaha
Lika morbid också



& huset där vi bodde på Vretvägen var me hela tiden, därifrån mina föräldrar flytta förra året.










Måste ta och läsa boken nu också; Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist

Sen vill jag läsa hans andra bok: Hanteringen av odöda












OCH! Nu försöker Amerikanska prod-bolaget Bad Robot,
som bla gjort den underbara filmen Coverfield!

-köpa rättigheterna till att göra en amerikansk remake av 'Låt den rätte komma in'
Kan dom jävla amerikanerna inte lära sig läsa och bara skita i att göra om utlänska filmer??
, men men Kan bli kul å se om dom lyckas eller om det blir en tacky' amerikansk skitfilm av det hela, med en massa bimbos som springer omkring och skriker.

Men, SWEET! ändå, hoppas den blir lika bra,
och jäklar va rika Låt den rätte komma in-ägaren kommer att bli ;D



Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

ÅÅÅÅ, jag vill oxå se filemne, snart!!!! Party på lördag!

2008-11-06 @ 21:21:40
URL: http://larlin80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0