Knäck, Bastu & Goda ..dofter

*Malin Ida & Lily, vi borde se nån gammal Anime,
va säger ni? Candy Candy eller Fushigi Yuugi?

hiii hii hiiii



~watashi wa watashi wa, watashi wa CANDY!

Åhhh, kl é 03 på natten och jag har just gjort klart årets Knäck!
YEYYY!

Jag älskar knäck, ett av Julens måsten,
~& i år gjorde jag dom helt själv, ides inte vänta på mamma utan -klarade faktiskt av det alldeles själv
Japp japp!



& såg just "Mamma Mia" filmen medans jag klickade ut geggan i formar!
(fan va jobbig film förresten! Tänkte jag den första kvarten, sen när dom sjöng Dancing Queen hade jag börjat vänja mig vid alla pinsamma movez' och dåliga sångröster, Nåja Musikaler är ju sådär ..pinsamma!
 Vad hade man förväntat sig om man börjar se den) Men visst småmysig till slut iaf.






& så har vi varit på Kvälls-21-Öppet på Stan!
Naijs naijs lite jul shopping!

All in a days work,

ska slå in presenter i morgon!

& jag har fått lite lön! YEY Var orolig som fan att jag inte skulle få nå den här månaden ..Phuu...men det är nog nästa månad  ;) ja man ser ju
Man lever på hoppet





idag hade Jag och Mamma våran årliga lilla Jul-Tradition: Vi Jul-stökade fram på Skolan :D
Mys mysigt, Satte upp Ljusstakar, Julstjärnor i fönstrena, gröna girlanger på porslins fiskarna, halvbrända garntomtar upp på krokarna, Klädde Granen ~ack så fint! och såg till att allt såg respektabelt ut.



aja, Först snabb klädde jag granen lite halv fult;
 -Sedan tog Mamma en enda titt på skiten och sa:
Att till&med sär-skolan skulle skratta åt den om hon
inte hjälpte mig göra om allt!
MeHn! vafan!  :D  Hahahahaaa! -Ja men ORKA!  

Sedan badade vi bastu och drack Juice MMmmmm
Sedan plockade vi upp Jonas från jobbet
-for hem till mor och åt lite innan Jonas programera rätt Norrbotten-24 kanalen år mor & far,
Sedan for vi & hämtade malin, lämna jonas hem, drog på stan och jul-botaniserade på lite affärer
Jag hitta lite smått och gott jag önskade i julklapp,, som mamma sedan köpte 'ismyg' :
bla:







'Donna Karan - Red Delicious'







Så nu vet ni vad 'Jag fått i Julklapp' och jag har därmed sparat in ett helt blogginlägg i dagarna efter jul! ;D
hehe
..ok nä. ska skriva närmare vamer fö 'crap' jag fått :D




-och Malin köpte flera fina saker på Gina Tricot som hon ska ha imorgon kväll:







ibland e det kul att vara tjej, so pretty pretty thiiings  *_____*




NåJabba, nu ska jag sova -Stan i morgon me Lily!


Fast hon e som jag, Vi stiger upp först efter 12 ~ hohohohohhhoooooo

Kommentarer
Postat av: Ida

Fushigi Yuugi ser kul ut! :D Imårrnkväll? ^^

2008-11-29 @ 14:50:55
Postat av: Nettan

Kolla min blogg, har nå åt dig! =)

2008-11-29 @ 23:08:57
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0