GlöggKväll !

Idag Torsdag När jag Malin & Ida gick på stan och kollade in den nya 6-butiken vid AEON;
Då vart vi så jäkla sugna på jul-glögg! (bland annat)



Så vi for hem till mig och hade mys-mysig Glögg Kväll!


Värsta Jule-myyyyyyyyset me tända ljus Glögg och Pepparkakor och Thé och mandlar och ja allt!
hängde upp julgardiner i tv rummet, med lite glitter på sen plugga vi in mina lysande jul-paket och släckte lampan



























På Tiimari hitta jag coola söta groda-ögonen!









  haHa Så roliga :D









För er som mycket hellre vill veta vad som hände på 6-butiken så fanns det mycket kul jag ville ha bla:

Penis-Kakformar! Yey! Äntligen kul att baka kakor till folk ;D



   







99:-













Här var en till, för socker kaks-tårtor och liknande 89:-
Kåta tjejen-bilden jag hittade
se va nöjd hon e
En sån sku man ha!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0