25 years and runnin

Viiiilken underbar dag!
Jag har sovit hela dagen!
Det är ju min födelsedag så !  MMmmmm
vaknade till när jonas for och jobbade kl 8 sov till 12- när jonas kom hem på lunch
-han åt potatisbullar och jag åt en mamma-hembakad-macka -sen somnade jag kl 14 - som till kl 17 då jonas slutade jobbet och vi for till örnäset för att fira mig lite ;)

& oohhh va mätt jag är, nyss var vi hos mina föräldrar och dom hade gjort en jättegod smörgåstårtaaa!
Fan va mätt, me efterrätt marängtårta och gött med dajm-yopping

Snart börjar Boston Tea Party!
Yey



i morgon måste jag göra något, kanske gå ut i friska luften eller .... kasnke bara mysa HAHA jag får se!
i mitt horoskop stod det, Om du känner det stressigt ska du bara ta och skita i dat, och vila lite i stället!
HAHAHaaa OK!


-I can remember when the air was clean, and sex was dirty.

-Age is strictly a case of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter.

-How old would you be if you didn't know how old you was?

-I've only got one wrinkle and I'm sitting on it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0