Sova Sola Supa!

Varför ska allt alltid GÅ FEL

Va e det för feeeeel ?

fan fan fan

Jag försöker boka oss en resa men DET FUNKAR FAN INTE Jäkla skit bolag hela bunten!
Man biokar och det kommer skriv in din fråga kontaktas du snart av oss på blabla skitresor.se!

man kan sitta i timmar med alla piss resor tills man blir så less å bara tar en jäkel dyrare än man tängt bara för att slippa skiten


i går kostade biljetterna 1800:-
Men jag kunde inte boka visste inte om Ida fick ledigt & om hon hade sitt pass redo eller ej
Sen på morgonen i dag kostade dom 1300:-

& just när jag skulle boka så hade andra tagit de sista biljetterna SKIT oxå!

& de enda resor ja ghittar nu går den 27:e Maj vi som ville åka den 20:e NU NU NU på Tisdag från Luleå Ska det vara så svååååååårt

...ja uppenbarligen.


Först skulle vi alla 4 åka på mysig partysemester!

image1158

Pär, Jag, Ida & Ingrid
..men så fick Ingrid & Pär förhinder
Ska kastrera Attila & allt sånt kul.
image1159

Så nu är det Jag och Ida & kanske...Arash -..haha JA bättre å ha en turk med oss än att sedan få 10 000 st hängandes efter oss, annars :P
HAHAHAA usha,
Vill bara ha en solig skön semester me lite billig alkohol

...Får se hur det går nu
Jag och Ida är iaf PÅ! :D ....att fara den 20:e med första bästa flyg härifrån
;) Madde var ju också på; men hade inget pass, jäkla dassc, fullt me ..hash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0