POLIZEI

Hahaa

I natt vid Kl:03 ringde Jonas från stan, Dom hade haft after-work-work på Bishops & han hade nu köpt Kebab pizza och ville ha skjuts hem! (Sååå klart jag ställer upp jag fick 25%av den i taxi avgift HAHA)
...& eftersom jag ändå satt uppe hela natten å bråkade/försökte boka, med resorna på internet,
Så tog jag med Taco & vi for och hämtade honom. (min kisse som gilalr att åka bil)

Då var det så mysigt ute att vi satte oss vid Södrahamn utanför Bryggeriet på Kajen; för att äta Pizza och mysa i soluppgången.image1156
När vi satt där såg jag i backspegeln en polisbil sakta sakta
smyga sig in i korsningen, och sakta sakta närma sig,
köra förbi våran bil flera gånger, HAHA

Ok, rutorna var lite immiga pg.a den goda pizzan
-och inga kåtångor! ;P
Var det det dom ville se?
Om det pågick lite nattlig prostitution? *ASG*

Så söta var dom iaf, Jag höll upp min pizza slice och vinkade
så dom kunde fatta att vi BARA ÅT & köra vidare
..och kanske kanske göra något av nytta


image1157

....tja, dagens poliser, va e dom bra för
Har dom inget bättre för sig än att tjuvkika på folk som "har sex" i bilar
Och ge ut en massa fjantiga fortkörningsböter , ja dom behöver väl pengar :)
Stackarna

image1155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0