Vår på Isen

Jag & Ida tog en mysig promenad på isen,
eller ja, vi halkade fram på våra skosulor
-Det var som att åka skridskor ..fast utan skridskorna,
gick fort & var mkt trevligt

Men det var en impuls promenad ,så vi var inte klädda för vädret, och Ida hade jobbat sedan kl 05 så hon höll på somna

Visst var vi söta:
image930


Gjorde lite fina svan hopp & provade Idas nya mobil kamera
..ja bilderna blev inte större än så här :( Damn

image929

image931

Jag VILL HA EN KAMERA!

Varit utan nu i ...1-2 år jag blir tokig!


Några dagar senare var vi ute på isen och grillade med Simone & Malin
Bilder från det ..såfort jag får foto:na jag då tog med Malins kamera :(  *iihhhh*

image932


Nästan så att jag vill fota mig med & av en hastighets kamera
....illa..  *SUCK*  Jag väntar som alltid på blixten när jag kör förbi dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0