SCHLAGER!

image923


så var det äntligen schlager dax! "YEEY" (Ska bli kul att se Damp-Christer Sjögren iaf!)
Wooo hooo... va vi ska "SE" å "njuuta" ...eller prata & inte höra ett dugg som vanligt!

Men kul att se alla vänner igen efter en veckas jobb/sjukdom! KRAM KRAM KRAM




Var Nyss på systemet:


JÄVLA SKIT Det stod "I DAG FUNGERAR INTE VISSA KORT"

Jahaaa men VISA funkar väl då tänkte ALLA å gick in, det var fan totalt kaos idag på systemet

Hade det varit så SVÅRT att skriva NORDEA-kortet är det enda som fungerar i dag
Så inte alla som skulle handla gått in i trängseln väntat i 10 minuter i kön för att sedan,, som alla andra få veta att När ERAT kort funkar inte i dag, ni måste gå till bankomaten som i sin tur OCKSÅ hade 10 minuters KÖ :P
GAH Så jag och ida gick in på Aurorakiosken och fick av en snäll kille ta ut 200:- där å slippa hela kön vid bankomaten iaf, För att sedan skynda tillbaka till systemet hämta sin korg bland alla andra som stod utspridda överallt på golvet runt kassorna för att sen stå i kön IGEN & till slut efter ett bra tag få ut sin älskade helg-dricka
I helgen vart jag så sugen på en kall ÖL efter all god sprit jag festat till me på sistone!

SÅ GRATTIS på er! nu e det Schlager fest i luften å jag har köpt en ny silver väska för 20:- på Kappahl Söt söt me liten rosett på



image924

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0