MIN KAMERA!

Jaaaa!
image1216


I dag kom äntligen min nya kamera!
(Canon Ixus 80 - Choklad 8Mpx)
Jag älskar Ixus:arna dom e så små och underbara
Denna gång köpte jag en choklad brun (dom hade rosa silver & gul-kräm aktiga färger också)

Har varit utan kamera i ...nästan 2 år nu! *SJUKT SJUKT SJUKT!*


Sen jag tappade min gamla Ixus 50:





Fan fan fan jag dör av lycka ;D

Så nu jävlar! Ska till Överkalix i kväll så i morgon kommer ni att få se en jääävla massa fine:ass bildz!

image1219


~ Här kommer några PREMIÄR bilder; från för en halvtimme sedan då jag hämtade ut kameran & fotade när
Jag, Malin, Ida, Pär & Ingrid var nere i Norra Hamn och sk8ade & åt familje kebab pizza!
+ Olov som dök upp


Ingrid är en fena på bräda ...nä inte egentligen
Men hon är SÖT iaf!


... ..
Ingrid & Pär myser ..checka in KRAM-musklerna ;D


Let's POSE everybody!




Malin Ingrid & Ida ~snyggast på Ryggan'


...förutom mig och Pär då :D




åhhhh *kamera kamera kameeraaa*






image1218

  • Dagens bästa pose:r = Olov
Ja hitta bilder i går kväll! På MARCUS & Olov (+en unge) -fan va alla känner ALLA :D





-Olov -Bängen -Mange -Marcus- BÖGHÖG-militärer
"MALE BONDING"

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

kul blogg..

Gillar du Mode, Vadag, skvaller om kändisar och party bilder isf borde du läsa min blogg..

Kram Kim

2008-06-03 @ 13:29:50
URL: http://KimJ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0