Love is the Drug


Nu sitter jag här dag 3 utan Jonas och ...det börjar kännas!
Fan att kärleken kan ha sån makt över en, att man inte kan leva utan någon sådär
KUK SKIT & MÄNSKLIGA LUSTAR ! Jag förbannar den! som gör oss så svaga, och dumma, och blinda, & alldeles -pantade i huvet!
(..ok jag skulle skriva 'pirriga i magen' inte pantade),,men någon måtta på klyschorna får det faktiskt vara!


I miss U baby! ~ KOM HEM!


*Haha* Vi ses på nästa Tisdag!

~Then I'm gonna jump the hell outta your worm!






Lyssnar låtar:
Depeche Mode -Freelove
Jeff Buckley - Hallelujah
Robyn ft. Kleerup - With every Heartbeat
The Knack - My Sharona
Markus Krunegård - Jag Är En Vampyr (suger & spyr *HAHA så bäst*)
Barry Louis Polisar - All I wan't is you
& så Takida - Curly Sue
~ Gonatt ~
Nu ska jag gå och sova lite med Taco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0