Henrik VIII:s Snuskiga Liv

image1240


Nu ska jag gå & se en massa avsnitt av sesong 2 av The Tudors



Evil-kåta- gnälliga-kungen-killen som måste hävda sig en massa
,bl.a. genom att knulla alla sin fru's tjänsteflickor, sen skaffa nya fruar hela tiden & sedan döda dom ...


Allt för att han är en patetisk liten mes som vart kung först efter att hans storebrorsa dog, och ja
..han har komplex






...även om jag nu vet va som händer efter jag sett 'The Other Boleyn Girl' filmen
(-Fan Scarlet var ju den snälla i den filmen, nåja.
Hon dog inte iaf :D ...direkt)



Hon Anne, höll han ju på halster i 6 år innan hon fick bli drottning och han fick knulla ..inte illa!



'HOW YOU DOIN?'
-Synd bara att du hade SÅ JÄVLA HÅRIG BRINGA *Brrrr* :P !!
+ att han var snyggare i sesong1 med rakad skalle; a Lá Prison Break





TITTA! Det är ju Taco's kattunge Monster där på bilden!

image1243


FAN va alla bilderna var retucherade ..inte snyggt & helt konstiga ser dom ju ut :P
Nåja Nu går jag och nöter..




..påminner om Hjärter-dam å knekt Kortleken ..

Snygg klänning iaf!
~Pecis så som jag vill ha dem; me lite luft för tuttarna *HaaHAHA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0