Fyllat bort Bilen!

Dagen efter SverigeFesten så insåg vi att vi hade Bilen på Tuna
Så jag och Jonas tog en lååång solig promenad :D





När vi närmade oss Tuna hörde vi en massa hög musik, Jonas trodde det var nån som spelade med öppen balkong,
men jag drog slutsatsen att det var nån slags Tuna-Grilla-Dag eftersom att jag hade ju sett en massa 'Tipsrunda-lappar' uppsatta lite varstans efter stranden





...och JAG hade rätt!
Det bjöds på hopp-borgar och en Massa gött grillat! Vi åt först en parisare,
sen 2 bullar och en kaka + 2 glas saft.


*Jonas med munnen full av bulla*

Det hade vi fan förtjänat efter den långa promenaden, ;)
Sen när vi skulle gå till bilen och dra hem hade dom just grillat färdigt nya hamburgare såååå vi tog en sån goding me!


Här é vi i Hamburgar-kö:n, me getto kidzen & sen i bilen; sitter Jonas och smaskar i sig det sista gooda
*Fi fin va gött* (Åh, Påminnde om de goda cheese-burgarna man åt på grillen i Överkalix när man var liten)

Sen hoppa vi in i bilen och körde iväg i det fina sommarvädret,
...då såg vi ett gäng 14isar komma gående framför oss -Men det var inga 14isar; det var bara Ingrid Sandra Per & Axel som var ute och sk8-promenerade lite i solen! :D

Jag tänkte ringa/sms:a dom och säga att det fanns GRATIS mat på granngården deras, men hade ju mobilen och allt hemma :) SYND SYND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0