BAKIS som man förtjänar + PiZZa



Åt just en sån där liten fryst pizza me lite extra räkost å peperoni+oliver på
Under ett hav av Ketchup

Yummieee!

Man kanske borde ta och investera i en Pizza Pronto


Åhhh , Va jag har bakismage! höll på hungra ihjäl förut! men tordes inte äta nått, trodde jag kommer spyyy
Vi SÖP PÅ SOM FAN I GÅR!
Skulle supa ner Pär för en gångs skull, Pär som fyllde 26? år i går, (Sommar-Tema hade vi denna gång)
Men det slutade med att alla söp ner alla, och Ida som skulle ta det lungt och upp och jobba kl 07, söp så hon däckade nån gång vid 02-03 tiden,
Men hon kämpade sig upp och cykla in till stan & jobbade på ~Vilken kämpe!

Man brukar ju annars parta lite lugnare och försöka att inte dricka fööör mycket
Men NÄE i går SÖP VI ALLA SOM DJUR
"Varannan vatten" -släng dig i väggen!, målet var enkelt: En sjuhelsikes hemma fest & sedan däcka!

Vi sommnade 3st i TV rummet, Anton Ida & Jag
FY FAN va jag hade ont i huvudet när jag vaknade!
Allt snurrade jag sölade på i 2 timmar innan jag till slut orkade ta mig ut till bilen och köra iväg hemmåt alldeles svimmfärdig,
jag måste tanka såg jag; men orkade fan inte gå ut ur bilen å jobba i onödan
Jag behövde MAT! men fan det kände jag jag skulle spy upp iså fall




På festen skulle ha sett lite på fotboll -men inte en jäkla kotte där ville se skiten! YEY
YEAH! Fan va naijs att man inte känner en enda fotbolls-idiot som sitter ensam och skriker åt tvn, väcker hela huset när någon sparkar in en boll mellan 2 pålar, usha, när det finns så mkt annat kul att göra
som festa och fira med sina vänner och träffa nya vänner

Dom enda man känner igen i fotbollen är ju dom som har gjort något elakt mot varandra; som Spotti-Totti som spelar för Italien, Hahahaa,
& så några av våra svenska ollon; Ljungberg med den stora ...kalsong reklamen ;),
...& Den där vidriga fotbolls-Magnus-killen Magdalena Graf dejta / gifte sig x2 med (vet inte ens om han spelar mer?) SUGER gör han iaf, Sport är tråkigt, det enda roliga är när någon streekar å kutar in naken på plan WE LIKE

& Zlatan me sin lilla ZLATTAN-låt:

Artist: Elias Feat Frans
Låt: Who’s Da’man

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

Ja vägen du startade ditt liv på var inte lätt.
I Rosengård lever man inte så fett.
Tänk att det fanns människor som sa att Zlatan var trams.
Dom hade fel, vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin sett.

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

Du leker med bollen, du har värsta kollen likt ingen ann.
Klacka i mål, släng dig i väggen Zidane.
Ge aldrig upp, flaggan i topp för vårt fosterland.
Visst e jag ung, men du e min kung.
Kom hela Sverige var med och sjung.

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic
Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan, Zlatan
Who’s da man, Zlatan!

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag säger Zlatan
Svenskens hopp, vår superman, Zlatan, jag säger Zlatan
I love you, ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovic

..och en sak som var kul, var att Ida hittade lite HAMPA-plantor på Zlatans gård i Malmö förra veckan (där hon jobbar,som trädgårdsmästare) HAHAhaaa KUL!



Gick & la mig direkt jag kom hem från festen & sparkat av mig skorna


somnade in och slapp bakiskännslan i några timmar
-vaknade och såg Arn - TempelRiddaren FAKTISKT JÄKLA BRA film
för att vara svenne-gjord! Påkostad som fan, me bra filmat & allt.
good good.
Bättre story än jag trodde, bara några felaktiga/dåliga klipp där ibland, men skådespelet var ju bra.
Arn killen sjunger visst HAHAHA ...ok...ska lyssna den ;D Narcissistic Street heter dom iaf -& släpper en skiva i morron ...KUL



Läs: http://www.metro.se/se/article/2008/06/09/20/4742-57/index.xml


Var inne på Blondinbellans blogg i dag för första gången, det är ju lätt att bli lite "anti" sånna saker, men verkade helt ok sida, hamnade där via en annan sida och ja.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jag startade en ny blogg me:
 http://www.metrobloggen.se/hellofroggy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0