SNART MARKNAD!



Åhh Snart är det Överkalix marknad och vad jag längtar sommar! ÖL, Älven, och ÖL-Tält, Efterfester i midnattssolen och ett dopp i Älven lär det ju garanterat bli den natten me ;D



...Ja!
..När vi ändå for förbi på DäckTema för någon vecka sedan så gick jag in och där frågade jag en guppe om dom hade nå innerslangar till JÄTTESTORA däck, och det hade han!
Han gick ut (och jag efter) i spöregnet och rotade i ca 10 minuter tills han hittade en stor jäkla innerslang till mig! :D
och så fiskade han fram ventiler och hela faderuttan ur fickorna :D
Jää! han fick en puss på kinden som tack, Sedan trallade han tillbaka in och vi körde iväg me Stoy därbak, som just hade lagt en jättestor bajskorv

Hur är det man säger? I en bra affär blir alla parter nöjda!

Jag HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN JÄTTESTORA BADRING!



& den lär användas under marknaden! :D



OCH Jag TROR att jag har hittat vad jag ska ha på mig på MARKNADEN (HAHA Ja det finns folk som BRYR SIG om va ja ska ha på mig, även om det känns ganska så ointerresant att skriva det) ;) hehe



Denna! Svarta Marilyn-liknande klänningen från Lindex!
Det var så nära nääära att jag aldrig ens såg den, jag var just påväg ut, och allt svart känns så ..tråkigt :P
Kanske har svart en dag & VITT den andra dagen? eller? :D





& på Marknads dagen ..kanske jag ska ha denna underbart sköna lång-klänning:

Ser inte mycket ut för världen på den här bilden, men när jag provade den så smälte den på och satt så underbart skönt och perfekt!
hohoooho


Fast kanske man borde ha kjol?
...Näääe,,? jag är helt kär i klänningar, allt annat känns bara fel, varför ha kjol när jag ...bara vill ha kläääänningar?

Ja va tycker ni? ska jag ta en kjol för att ni e spy-lessa å se mig i klänningar av olika slag? eller ska jag fortsätta för jag é så schnygg i allt jag bär? =D



Så hur det än blir!
Så syns vi på Marknaden 2008!!!


I mer eller mindre onyktert tillstånd!
~ Men KUL Ska vi ha!

Roliga citat:

- “ Det där bryr jag mig inte om, jag är här för att dricka sprit.”

- "De uppförde sig som vilda djur. De varken rökte eller drack."

- "Den som inte lärt sig konsten att dricka, har inte lärt sig något alls."

- "Konsten att vara en bra värdinna, är att få sina gäster att känna sig hemma,
..även om man önskade att de vore det"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0