Midsommarafton 08




Kolla alla bilder på pixbox.se -> HelloFroggy





Vi firade midsommar på Hertsön, hos Jonas Föräldrar
Jag, Jonas, Ida, Jakob och sen kom lilla Mona också!






Jag tar en sipp



Jakob i en krans



Ida med stången, tar en dans



Ida Jakob Mona & Jag



Pusseli puss, Jonas & Jag



Jag Jakob & Mona - försökte återskapa en bild Jakob hade på sin mobil, att jag och Mona gör sugmärken på honom på Jonas och hans brors inflyttningsfest på Porsön för några år sedan :D Hahhaa lyckat


Kärlek



'

En liten ÖL i BOB-flaska ..jag har mina ideer

*Vifftar me svenne-flaggan*

Jag och Ida Wooohaaaaa party!
Sen började vi spela SWE-Nationalsång på piano *se videos på YouTube!! Hahahahaaa

GLAD SOMMAR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0