Marknads Musik

Hej! jag har inte hunnit klart med Marknads-inlägget än och alla Ünderbara bilder!



Men här LÄNGST NER kommer en låt som summerar upp denna underbara helg iaf!
~ Lyssna NU och njut av lite snabba bilder här,









Frusna Mannen
som en gång sökte Kärlek, Dansade sig varm med oss
...och fann säkert lite kärlek' bland alla kvällens damer som var efter han HAHA ;D







Armando! + hans vän Alex
Dök upp gåendes vid Bilisten i ÖVERKALIX!
Jag höll inte på att tro mina ögon!
Men fan va kul det vart!
























Hade den på Marknads CD'n som jag glömde på nån efterfest
hos ..Martin?
.. eller hans store bror, eller Anton?
eller ..Ja! Mkt ÖL drack vi där iaf!
- Dom pojkarna vet hur man efterfestar!
& Ida fick se insidan av en lada med en båt i HaHahaa :D
















Låtens glada melodi summerar bra ihop hur JÄKLA KUL DET VaR I ÅR!


~ KRAM!

video


..fast jag har inte sett videon själv än, ska göra det i morgon!
För nu ska jag springa ut & fara till stugan med Malin Simone & Simones sööööta lilla Italienska Mamma!
..Oj, det vart ett långt inlägg det här, jag som bara skulle sätta in någor liten bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0