Inbrott i bilen!

Jävla kuk fittor!



Jag såg just att dom gjort inbrott i min bil! FAN TA DOM!

Det måste hänt nyss; När jag och Simone var på Hertsöträsk! å fiskade

Fast jag gjorde som det stod på skylten, "tog bort alla saker av värde när man lämnade bilen"

Så när vi kom dit kl 18 var bilen upplåst!
- Jag trodde det var Simone som glömt låsa när han var till bilen för att hämta sin påse tidigare,
men han sa Jag har för mig att jag låste bilen'
Ingen fara tänkte jag, inget såg ju ut att vara stulet.

Men när jag kom hem och skulle låsa bilen igen på parkeringen, såg jag att hela lås cylindern var borta!
Nån jävel hade brutit upp fanskapet!

JÄVLA KUK SUGAR HOROR!

ORKA! Göra inbrott i en gammal skruttig bil :P
Där ni ser att det inte finns NÅGOT av värde!
tillochmed stereon hade jag tagit ut :P
Jävla pundar-puckon!



Lås cylindern var helt borta så nu kan man inte låsa eller nått, men jo innifrån -som nått mongo får man kräla där
över till förar sidan.
Nåja , får fara till Toyota rep. på måndag.. yey Lär ju kosta minst 1000:-

Dom hade inte snott något, inte något jag upptäckte iaf, eller slagit sönder nått,
Kanske Simones jacka ..jag ska höra med honom på en stund :P

satans skit!



HertsöTräsk mellan 15-18 tiden lördag, Solig fin dag, PISS!
Nåja skit i det nu, inget man kan göra nå åt, får betala å få d fixat & slippa tänka å irritera mig på det mer,
I natt ska jag fara å jobba lite å tjäna igen pengarna man förlorar på d här.
Fan det fanns ju 5 andra mycket snygagre bilar där, dom kunde tjuvarna tagit i stället, vet ju inte om dom också haft inbrott? Jag såg det ju inte fören jag kommit hem igen


Grrrrr! Jag ska fan fa dit, & gillra en fälla åt dom, o sitta och lurpassa på dom jävlarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0