Fin dag på HertsöTräsk

Lördag jag och Simone drog ut å fiska på Hertsöträsk



Provade på några ställen när vi gick mot denna lilla brygga där vi slutligen bestämde os för att stanna, det var ganska mycket folk där så Vi var nöjda med våran plats




Solen sken och det var vindstilla UNDERBART väder! :D

Här e jag på bryggan efter att jag fasnat me draget och var tvungen hoppa i å simma lite efter den :D
Jag fastnade även 2 gånger i 2 olika träd, men simone fick hjälpa mig och klättra upp i träden Hihi hiii
Till mitt försvar måste jag säga att jag e jäkla precis å bra på å kasta, Jag pratade bara me Simone båda två gångerna så jag var inte riktigt fokuserad ;D
..och så hade jag ju solen i ögonen! Hahahaaaa X-D





Skitbra dag ..förutom att nån gjorde inbrott i bilen då :P
Dom såg Simones väska som låg framme och glänste,

Men underbar dag var det Så man kan inte grubbla över det för mycket!



Ahhhhh Livet är chill ! ~ När man slår en drill, och i solen, sitter still.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0