Dag 3 i SommarSverige

...och jag börjar bli lite solbränd här i stugan ^_~

Kan ju bero på 4 timmars glidande i båten ner från Nybyn ;D
Det var Sweet ...men inte ett moln på himlen
Hitta nyss en ny SVEASKOG - Keps som jag ska ha på mig i morgon, så jag inte blir ännu rödare i fejjan

..Kanske dags att fara till Luleå nu?


Det är ju LuleKalaset i helgen, Går väl ut på Lördagen och har lite kul


Ja, i söndags morgon när jag körde upp till ÖK såg vi vad någon skön människa gjort i Morjärv:
Jag tänkte; 'Kul helg dom måste ha haft här,' :D

Jävla fartkameror, kan dom sätta pengar på annat, :P



Snart kommer mamma hem från Kallax och STHLM, Hihiiiii spännande att få se vad hon köpt
jag dammsög nyss hela stugan ..i brist på annat att göra, så pappa borde komma hem me mor nu när som helst,
i morgon ska vi äta SURSTRÖMMING och plocka hjortron ..sägs det :D

sen drar jag nog till Luleå på kvällskvisten, efter några sista simmturer i älven

Ohhh, nu börjar Ace Ventura - Pet Detective -en klassiker! Ses



HAHA-HA !

Titta: jag loggade just in på den där irriterande facebook sidan igen för första gången ..sen i vintras typ

Och folk tycker jag:



HAHAHA ÄR ATLETISK! HAHAhaaaaaHA! ok, bara för att man klättrar i träd när man är full och dansar som fan.. betyder väl inte att man är ...atletisk?? eller? :O ohhhh SWEET! ;D haha


Fan va Just Dance låten har fastnat:

Lady GaGa - Just Dance Official Video (feat Akon & Colby O'Donis)
Lady GaGa - Just Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0